Kontakt GG

Nasze strony

e-pajero.pl
www.e-pajero.pl
carmont
www.carmont.pl
www.epajero.pl

Kategorie...

Pomoc...

( zaawansowane )

Zaawansowana wyszukiwarka...

Nie znalazłeś produktu ? zadzwoń: +48 606 586 115

Rozpatrywanie reklamacji

Podstawa i zakres odpowiedzialności Sprzedawcy względem Klienta, jeżeli sprzedany Produkt ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia) są określone powszechnie obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności w Kodeksie Cywilnym. Dla Umów Sprzedaży zawartych do dnia 24 grudnia 2014 roku podstawa i zakres odpowiedzialności Sprzedawcy wobec Klienta będącego osobą fizyczną, który nabywa Produkt w celu niezwiązanym z działalnością zawodową lub gospodarczą, z tytułu niezgodności Produktu z Umową Sprzedaży są określone powszechnie obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności ustawą z dnia 27 lipca 2002 r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego (Dz.U. 2002 nr 141, poz. 1176 ze zm.).

Sprzedawca obowiązany jest dostarczyć Klientowi Produkt bez wad. Szczegółowe informacje dotyczące odpowiedzialności Sprzedawcy z tytułu wady Produktu oraz uprawnień Klienta są określone na stronie Sklepu Internetowego w zakładce „Reklamacja towaru”.

Reklamacja może zostać złożona przez Klienta na przykład:
- pisemnie na adres: ul. Kartuska 64, 77-124 Parchowo;
- w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: sklep@carmont.pl;

Zaleca się podanie przez Klienta w opisie reklamacji: (1) informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju i daty wystąpienia wady; (2) żądania sposobu doprowadzenia Produktu do zgodności z Umową Sprzedaży lub oświadczenia o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od Umowy Sprzedaży; oraz (3) danych kontaktowych składającego reklamację – ułatwi to i przyspieszy rozpatrzenie reklamacji przez Sprzedawcę. Wymogi podane w zdaniu poprzednim mają formę jedynie zalecenia i nie wpływają na skuteczność reklamacji złożonych z pominięciem zalecanego opisu reklamacji.

Sprzedawca ustosunkuje się do reklamacji Klienta niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia jej złożenia. Brak ustosunkowania się Sprzedawcy w powyższym terminie oznacza, że Sprzedawca uznał reklamację za uzasadnioną.

Klient, który wykonuje uprawnienia z tytułu rękojmi, jest obowiązany na koszt Sprzedawcy dostarczyć Produkt wadliwy na adres: ul. Kartuska 64, 77-124 Parchowo. Jeżeli ze względu na rodzaj Produktu lub sposób jego zamontowania dostarczenie Produktu przez Klienta byłoby nadmiernie utrudnione, Klient obowiązany jest udostępnić Produkt Sprzedawcy w miejscu, w którym Produkt się znajduje.

Zgodnie z art. 558 § 1 Kodeksu Cywilnego odpowiedzialność Sprzedawcy z tytułu rękojmi za Produkt wobec Klienta nie będącego konsumentem zostaje wyłączona.

Więcej informacji w regulaminie sklepu internetowego (pkt.7)

Regulamin sklepu internetowego dostępny jest pod adresem internetowym:

REGULAMIN SKLEPU


Koszyk...

Zawartość twojego koszyka

Brak produktów

A Darmowa wysyłka! Wysyłka
0 zł Razem

Twoje konto

Do kasy

Produkt dodany poprawnie do Twojego koszyka

Ilość
Razem

Ilość produktów w Twoim koszyku: 0. Jest 1 produkt w Twoim koszyku.

Razem produkty: (brutto)
Dostawa: (netto) B Darmowa wysyłka!
Razem (brutto)

Kontakt...

Sklep i sprzedaż internetowa

kom: 606 586 115

kom: 534 005 537

kom: 728 414 136

tel. 059 821 14 30

Tomek - gg: 540866

Dawid - gg: 49847644

Bartek - gg: 40222313

Radek - gg: 64642069

email: sklep@e-pajero.pl

skype: carmont24

Dział części używanych

email Zbyszek

kom: 602 673 905

email Tomek

kom: 735 936 989

Serwis samochodowy/ warsztat

email Krzysiek

kom: 692 886 336

Partnerzy...

sklep prokonsumencki