Kontakt GG

Nasze strony

e-pajero.pl
www.e-pajero.pl
carmont
www.carmont.pl
www.epajero.pl

Kategorie...

Pomoc...

Szukaj

( zaawansowane )

Zaawansowana wyszukiwarka...

Nie znalazłeś produktu ? zadzwoń: +48 606 586 115

Jak kupować?

Składanie zamówień w Sklepie odbywa się poprzez:
- wypełnienie formularza zamówienia po przeniesieniu Towaru do Koszyka, znajdującego się na stronach Sklepu, a następnie przejście procedury zakupu do końca;
- przesłanie zamówienia e-mailem na adres sklep(at)e-pajero.pl lub inny adres podany na stronach internetowych Sklepu;
- inne formy zamówienia (telefonicznie, GG, Skype) w każdym przypadku powinny zostać potwierdzone pocztą elektroniczną.

Po złożeniu zamówienia, serwis generuje automatyczną wiadomość e-mail, wysyłaną na adres e-mail podany przez Kupującego.
Z chwilą potwierdzenia zamówienia przez obie strony, dochodzi do zawarcia umowy kupna - sprzedaży.
Czas realizacji zamówienia czyli wysłania paczki zależny jest od dostępności danego produktu w magazynie. Standardowo wynosi on do 24h od momentu złożenia i potwierdzenia zamówienia.
Sprzedający zastrzega sobie prawo wydłużenia czasu realizacji w przypadku chwilowego braku towaru w magazynie. W takim przypadku Kupujący zostanie o tym fakcie bezzwłocznie poinformowany.
W przypadku gdy Sprzedający nie jest w stanie skompletować w chwili zamówienia całości zamawianego towaru, kupujący ma prawo wyboru do:
- częściowej realizacji,
- wydłużenia terminu oczekiwania,
- anulowania zamówienia
- Kupujący powinien poinformować Sprzedającego o podjętej decyzji za pomocą poczty e-mail.


Do każdej przesyłki dołączony jest dowód zakupu którym jest faktura VAT albo paragon. W przypadku, gdy Zamawiający chce otrzymać fakturę VAT musi podać w formularzu zamówienia dane niezbędne do jej wystawienia. Są to nazwa, adres oraz numer identyfikacji podatkowej NIP nabywcy. Dokonując zakupu Kupujący akceptuje wystawianie faktury bez podpisu kupującego.
Zamówienia realizowane są od poniedziałku do piątku, w szczególnych przypadkach czas dostarczenia towaru uzgadniany jest indywidualnie z klientem.
Klient może anulować zamówienie do czasu gdy zostanie wystawiony paragon lub faktura. Powinien to uczynić telefonicznie i potwierdzić pisemnie za pomocą poczty e-mail.

PAMIĘTAJ! Jeśli podczas finalizowania zamówienia, w opcji Uwagi do zamówienia, wpiszesz swój model, rocznik oraz silnik auta, Sprzedawca zweryfikuje trafność Twojego wyboru. W przypadku jakiegokolwiek błędu - skontaktujemy się z Tobą.
Warto również podać swój numer telefonu. Dzięki temu kontakt z Tobą będzie szybszy.


Koszyk...

Zawartość twojego koszyka

Brak produktów

A Darmowa wysyłka! Wysyłka
0 zł Razem

Twoje konto

Do kasy

Produkt dodany poprawnie do Twojego koszyka

Ilość
Razem

Ilość produktów w Twoim koszyku: 0. Jest 1 produkt w Twoim koszyku.

Razem produkty: (brutto)
Dostawa: (netto) B Darmowa wysyłka!
Razem (brutto)

Partnerzy...

Logo tpay.com

sklep prokonsumencki

Kontakt...

Sklep i sprzedaż internetowa

kom: 606 586 115

kom: 534 005 537

kom: 728 414 136

tel. 059 821 14 30

Dawid - gg: 49847644

Wojtek - gg: 40222313

Radek - gg: 64642069

Tomek - gg: 540866

email: sklep@carmont.pl

skype: carmont24